Oppdatering 14.04.21: Klinikken er åpen. Treningssentret er strengt. Vi følger gjeldende smittevernsregler. Utsatte personer anbefales å holde seg hjemme. Les mer om gjeldende regler i Lillestrøm kommune her.

Vi i LFI ønsker å tilby et bredt utvalg av behandlings- og treningsformer for å hjelpe deg på en best mulig måte, og som er skreddersydd og tilpasset for dine egenskaper, behov og preferanser. Med denne filosofien jobber vi hver dag for å holde oss faglige oppdaterte for å hele tiden forbedre oss til å leve opp til disse forventningene.

Derfor utvider vi vårt treningstilbud for grupper. Vi i tilbyr små gruppetreninger. Vi ønsker å velge mindre grupper for nettopp å bevare kvaliteten på opplæringen der det vil være tett personlig oppfølging fra instruktøren. Vil du trene, og trenger ekstra motivasjon? Ta kontakt med oss, vi hjelper deg.

Gå til timeplan

Finn din gruppetrening

Vi har et titalls forskjellige gruppetreninger, spesialtilpasset for forskjellige livssituasjoner. Klar for å finne en som passer deg?