Oppstart med individuell behandling fra mandag 20. april

Du kan nå ta kontakt med din behandler for timeavtale. Bruk gjerne hjemmesiden lfi.no - der finner du telefonnr. og online booking. Videokonsultasjon er også tilgjengelig her. Ved spørsmål, send oss en e-post til post@lfi.no.

Helsedirektoratet har utviklet en bransjestandard for smittevern som vil være våre retningslinjer for behandling fremover. Strenge hygienetiltak er iverksatt. Dersom du har symptomer på luftveisinfeksjon eller annen sykdom, bli hjemme (evt ta kontakt med fastlege). Ingen grunn til å ta kontakt med oss da.

Selve treningssenteret vil dessverre måtte holde stengt inntil videre. Mer info om dette kommer fortløpende.

Vi ser frem til å se dere igjen!

Mangler du motivasjonen til å komme i gang med treningen? Eller har du god treningsflyt, men ønsker en liten forandring? Da kan det være motiverende og morsomt å trene sammen med en partner.

Videoen under viser eksempler på enkle partnerøvelser som ikke krever ekstra utstyr.
Ta gjerne med en venn til LFI Helse & Trening for en morsom treningsøkt inne eller gjør treningen utendørs i sommerværet.

Lykke til!

Johanne Bolstad