Johanne Bolstad

Utdanning:
1995: BSc Fysioterapi, Høgskolen i Oslo.
2005: Klinisk
Ortopedisk Fysioterapi, OMI.
2010: Medisinsk yogainstruktør, mediyoga.
2016: Kognitiv terapi trinn I.
2018: Kognitiv terapi for fysikalsk medisin.

Kurs: Aktivitetsmedisin, medisinsk treningsterapi, idrettsmedisin, kognitiv terapi, smertefysiologi, muskel- og skjelettlidelser, funksjonell trening, medisinsk yoga, triggerpunktbehandling med nåler, barnefysioterapi.

Erfaring: Jobbet som fysioterapeut siden 1996 og har lang erfaring som treningsinstruktør og yogalærer.

Interessefelt: Muskel- og skjelettlidelser, aktiv rehabilitering, funksjonell trening, kognitiv terapi, smertemekanismer og aktive mestringsstrategier, yoga.

Send meg en e-post Ring på 477 98 174