Fysisk trening er en stor del av enhver fysisk rehabiliteringsprosess. LFI | Helse og Trening har et av landets beste treningssenter og største kompetansebredde innen treningsveiledning for nettopp dette.

Nå for kun 399,-* pr. mnd kan vi tilby våre medlemmer å trene i topp moderne treningsfasiliteter!

Fysioterapeutene og trenerene som jobber hos oss har spesialkompetanse på rehabilitering, forebyggende trening samt prestasjonsfremmende trening. Våre målgrupper er:

• Alle som ønsker å trene i et faglig sterkt miljø midt i Lillestrøm.
  • Alle som ønsker å trene i litt roligere og mindre miljø.
  • Idrettsutøvere og mosjonister som ønsker spesialtilpasset treningsprogram for å unngå skader og øke prestasjonen!
  • Pasienter som under rehabiliteringen etter skader/operasjoner ønsker å trene i et trygt miljø med tett oppfølging av fysioterapeuten sin.
  • Personer som etter endt opptrening/behandling ønsker å fortsette å trene ved LFI for å vedlikeholde eller øke funksjonsnivået/ fysisk form ytterligere.
  • Personer med ulike helseplager som ønsker komme igang med trening.

Et medlemsskap ved LFI I Helse&Trening inkluderer:

• Tilbud om veiledningstime med innføring av vårt utstyr i treningssalen.
  • Tilbud om personlig trening.
  • Rask tilgang på time hos terapeut med spesialkompetanse innen muskel- og skjelettplager.

Riktig trening trenger ikke være dyrt

LFI tilbyr et moderne og velutstyrt treningsstudio fra kun kr 399,- i måneden.

399,- pr måned med 12. mnd. binding og avtalegiro. Ordinær pris 499,- pr måned.

Personlig trening - Ønsker du tett oppfølgning mot dine mål.

LFI har nå fått en ny personlig trener med i temaet! Monica Eike har flere års erfaring som personlig trener. Hun ønsker å gi deg gode treningsopplevelser som skal motivere til langvarig trening. Med bakgrunn som tidligere aktiv skiløper er hun spesielt opptatt av funksjonell basistrening og at treningen oppleves som både trygg og riktig for hver enkelt. Du som medlem blir tatt godt vare på og vi sørger for at du skal få den beste treningsopplevelsen her hos oss. Vi hjelper deg på veien til å nå dine egne mål. Kontakt Monica på mailto:monica@lfi.no eller på telefon 932 41 840 dersom du lurer på noe angående personlig trening. Velkommen til positiv trening i et høyt kompetent miljø.

Meld deg inn

Høres dette ut som noe for deg?

Meld deg inn her