Hva tilbyr LFI Helse&Trening innen trening?

Trening er for alle og vi ønsker å gi deg en trygg opplevelse i et høyt kompetent treningsmiljø. Trenerne hos LFI | Helse&Trening er opptatt av å se hver enkelt kunde og inspirere kunden til å nå nye mål. Alle er unike og har et potensiale i seg de ofte ikke er klar over. Med sterk faglig kompetanse kan vi garantere at du er i trygge hender og vi ønsker å gjøre trening til en positiv opplevelse som skaper treningsglede. Våre personlig trenere vil hjelpe til med å etablere gode treningsvaner og veilede i endinger i livsstil etter ønske.

Kommer du fra en behandler eller går i behandling har personlig trener og terapeut en tett dialog for å få deg dit du vil.

”Du er skapt for bevegelse”

Treningssenteret

LFI | Helse&Trening har i sommer/ høst byttet ut mye av treningsutstyret og fått inn flere nye apparater. Siste tilskudd på apparatparken er stakemaskin SkiErg fra Concept2. SkiErg bygger styrke og utholdenhet spesifikt for langrenn.

Det er svært lite du får trent på de store treningssentrene som du ikke får trent på LFI | Helse&Trening. I tillegg til et godt utvalg kondisjonsapparater og vektmagasinapparater har vi fått inn en stor multistasjon kabeltrekk, 22 meter turf med slede, solide løftestasjoner, crossfit-rigg, kurvede tredemøller og manualer opp til 40 kg.

LFI | Helse&Trening ønsker å være et førstevalg for de som trener og samtidig er ute etter tverrfaglig kompetanse, lokal tilstedeværelse og en personlig atmosfære. LFI | Helse&Trening skal ikke være som de store treningssentrene, men du skal får trent like bra og samtidig vite at du får hjelp om du trenger det.

Personlig Trening

Det er motiverende å kjenne at treningen gir resultater. De fleste opplever at det er lettere å oppnå resultater med en personlig trener. Slik er det for toppidrettsutøvere, og slik er det også for mosjonister.

Din personlige trener følger deg gjennom hele treningsøkten og passer på at øvelser utføres riktig og at du motiveres til innsats.

Dersom du trenger hjelp til å oppnå resultater med din trening kan du ta kontakt med personlig trener Monica eller en av fysioterapeutene på LFI Helse & Trening.

Få hjelp til å yte ditt beste

En personlig trener kan hjelpe deg med å sette sammen et treningsprogram som passer din kropp og dine utfordringer.