LFI | Helse og Trening er et ledende institutt på Romerike. Vi er 10 terapeuter som holder til i moderne lokaler i Lillestrøm sentrum.

Vår høye kompetanse innefor de ulike fagområder sikrer våre pasienter riktig diagnose og effektiv behandling. Vårt mål er til enhver tid å holde oss faglig oppdatert slik at du får riktig behandling som gir vedvarende effekt. Hos oss settes pasienten i fokus. LFI er en ledende fysioterapi-klinikk som etterstreber liten ventetid, høy faglig kvalitet, gode opplevelser og godt miljø. Vi har også topp moderne treningslokaler som vi benytter aktivt i vår behandling. Treningssenteret er åpent for alle.

Beliggenhet

Vi har en sentral beliggenhet midt i Lillestrøm sentrum. Kort vei til offentlig kommunikasjon og parkering. Du ser oss fra Storgata, inngang fra Gjerdrumsgata .

Parkering

Vi anbefaler våre pasienter som benytter seg av bil om å parkere på Torget utenfor Meny eller utenfor Lillestrøm vgs. Det koster 6 kr per time og stå her. Derfra kan man gå bort til Gjerdrumsgata 22, hvor inngangen er i retning mot Kjeller. Det er og noe gateparkering i Gjerdrumsgata rett utenfor klinikken.

Bilder og film

Under ser du bilder og film av treningssenteret.